Kompleksowe szkolenie z zakresu obsługi programu MS Word, bez którego nie można sobie wyobrazić pracy nie tylko biurowej.

Szkolenie uczy tworzenie estetycznego, odpowiednio sformatowanego i rozplanowanego pisma. .

Korzyści ze szkolenia:

  • Podstawy pracy z edytorem tekstu
  • Formatowanie tekstu w zależności od jego przeznaczenia
  • Poznanie tajników tworzenia profesjonalnych list, przypisów, spisów treści
  • Tworzenie tabel

PROGRAM I TREŚCI SZKOLENIA

1. Praca z tekstem - podstawy

  • Redagowanie dokumentu - Prosty tekst - pisanie polskich liter, zmiana rozmiaru marginesów, zmiana wyrównania tekstu
  • Układ i formatowanie tekstu na stronie
  • Upomnienie - rozstrzelenie i odstępy między wierszami
  •  Rysowanie linii w dokumencie
  • Justowanie tekstu
  • Praca z tabelami i na tabelach, wstawianie i rysowanie, scalanie komórek, zmiana kierunku tekstu, wyrównywanie tekstu, dodawanie, usuwanie komórek, konwersja tekstu na tabele i odwrotnie
  • Grafika w edytorze tekstu Word
  • Inicjał - dopasowywanie rodzaju czcionki
  • Etykiety i wizytówki - dzielenie kartki za pomocą etykiet, wstawianie i formatowanie rysunków WordArt,
  • Numerowanie stron dokumentu
  • Wypunktowanie i numerowanie - listy numerowane z podpunktami, konspekty numerowane
  • Schemat blokowy - rysowanie auto-kształtów, wstawianie pola tekstowego do dokumentu
  • Paragrafy i symbole - wstawianie symboli, których nie ma na klawiaturze
  • Praca z długimi dokumentami
  • Sekcje - podział w celu zmiany ustawienia strony dla fragmentu dokumentu
  • Widok Dokument Główny i metody dzielenia na dokumenty podrzędne
  • Wstawianie spisu treści, indeksów, odsyłaczy
  • Praca na wielu dokumentach jednocześnie
  • Korespondencja seryjna – tworzenie kopert, listów korespondencji seryjnej w oparciu o listy MS Excel
  • Praca z szablonami – wykorzystanie gotowych szablonów – fax, list, życiorys
  • Ustawianie dokumentu do wydruku, rukowanie dokumentu

2. Praca z dokumentami

  • Automatyczne częste zapisywanie plików
  • Zamykanie dokumentu bez zapisywania
  • Zamykanie wszystkich otwartych dokumentów
  • Tworzenie kopii zapasowych podczas pracy
  • Pokazywanie większej liczby elementów na liście niedawno używanych dokumentów
  • Otwieranie ostatnio używanego dokumentu przy uruchamianiu aplikacji
  • Zablokowanie formatowania dokumentu
  • Śledzenie zmian
  • Przeglądanie dwóch dokumentów obok siebie

3. Układ strony

  • Tworzenie odsyłaczy
  • Tworzenie indywidualnego znaku wodnego
  • Wstawianie pergaminowego tła
  • Wyświetlanie tekstu z numerami linii
  • Wykorzystanie różnych formatów numerowania stron w jednym dokumencie
  • Wstawianie unikalnego nagłówka i stopki na pierwszej stronie
  • Zastosowanie różnych nagłówków dla stron parzystych i nieparzystych
  • Dodawanie marginesu na oprawę
  • Tworzenie poziomów konspektu przez użytkownika
  • Samodzielne formatowanie wybranego tekstu

 
 
TERMINY ZAJĘĆ ORAZ BLIŻSZE INFORMACJE:
mobile:
723 111 700
693 574 232
tel: 61 625 05 09
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
skype: biurotrigger