Wprowadzenie do grafiki 3D oraz kompletny przewodnik po najważniejszych funkcjach i zastosowaniach najpopularniejszego i najbardziej lubianego pakietu 3D.

PROGRAM I TREŚCI SZKOLENIA

1. Omówienie interfejsu programu i ustawienie własnych parametrów programu

2. Menu główne

  • Opis pulpitów: toolbar (narzędzia podręczne), panel komend, obsługi okien, panel informacyjny, panel animacyjny

3. Ustawianie parametrów obiektów bryłowych

4. Techniki tworzenia obiektów 2D

  • obiekty typu Shapes
  • obiekty typu NURMS
  • techniki przekształcania obiektów 2D w obiekty 3D

5. Koncepcja projektu i organizacja sceny 3D

6. Techniki modelowania scen i obiektów

  • narzędzia transformacji
  • modyfikatory
  • praca ze stosem modyfikatorów
  • wewnętrzne narzędzia modelowania obiektów siatkowych i typu Poly

7. Podstawowe operacje na obiektach

8. Podstawy oświetlenia scen

  • rodzaje świateł
  • możliwości wykorzystywania świateł w scenie
  • cienie
  • sterowanie parametrami świateł
  • światło słoneczne i światło dzienne

9. Wprowadzenie do pracy z kamerami

  • rodzaje kamer
  • podstawy sterowania kamerami

10. Podstawy renderingu

  • tworzenie materiałów prostych
  • wprowadzenie do tworzenia materiałów złożonych
  • dodawanie materiałów do obiektów
  • kontrolowanie cieni
  • renderowanie obrazów w module wewnętrznym
  • renderowanie obrazów za pomocą modułów Mental Ray

11. Wprowadzenie do animacji


 
 
TERMINY ZAJĘĆ ORAZ BLIŻSZE INFORMACJE:
mobile:
723 111 700
693 574 232
tel: 61 625 05 09
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
skype: biurotrigger